Mrmrsckl Kızlar bebeğim tonton maşallah iki hafta ilerde doktorumda erken doğum olabilir demişti erken doğarsa küveze alınır mı sizce ? Şuan 31+3 ultrasonda 33
Deletedmom434 Mrmrsckl küvöze alınıp alınmaması kilodan çok ciğer gelişimi,emme refleksi gibi şeylere bağlı
kasimannesi Valla canım benimde 2 hafta önden gidiyor ama doktor önden gitmesi erken doğacağı anlamına gelmez dışı gelişiyor ama önemli olan iç organları dedi 37.haftamdayım 39 görünüyorum ve oğluş da gelme niyeti yok sende hiç sıkıntı yapma canım
Sky Yok canım ya valla bu ikinci hamileliğim ilk oğlumda hep önden gittiğini söyledi ve 40+7 de doğurdum oda zorla suni sancıyla şimdi 19+2 yim