Canım bence en başta olumsuz düşünme bir çok kadında var polikistik. Ben henüz evli değilken konuldu polikistik teşhisi ve doktorum her zaman doğum kontrol hapı kullanmam gerektiğini söylemişti yumurtalıkların tembel demişti anne olamayacak mıyım diye ağladığımı hatırlıyorum eve gidene kadar. Bazen aylarca adet görmüyordum. Evlendikten sonra da doğum kontrol hapını bıraktığım gibi hamile kalmışım. 59 kiloydum ben hamilelikten önce Şuan bebeğim 25 haftalık bebeğim ve hiç bir sorun yok çok şükür. Yani psikolojik olarak yüksek tut kendini çaresi olmayan bir durumda yok ortada zaten :)