Elifkrgz Oznr001 Sancıların çok normal çıkmış, çocuğun hareketleriylee nst oynamaz.. Eger kasılırsa nstde 100lere felan çıkıyor
Oznr001 Kızlar bebek hareketleri çıkmamış mi sanki uyuyordu ben nst ye. Girince ondan önce baya hareketliydi nst de hiç hareket etmedi
Oznr001 AyFa1608 önce nst ye yolladılar daha muayene olamadım doktroun gelmesini bekliyorum şuan insallh güzel şeyler söyler
Yagmursnr @Oznr001bence normal duruyo canım. Sancin yok bı ara da sanırım hareket etmişsin. Ama 120-180 arası sancılar normal 🙏
Oznr001 Elifkrgz anladım canım nst boyunca hareket etmedi o yüzden dedim bebek hareketleri düzgün çıkmış mi acaba diye
Elifkrgz Oznr001 Evet evett gayet normal, resim nasıl paylaşıldığını bilsem kendi nst sonucumu gösterirdim 😂
Elifkrgz Oznr001 Yok amaa bebek karnımda kasıldıkça sancım var çıkıyor ama bende tık yok tuhaf bi şekilde 😂