Ebrulicee Merhaba, oğlum olacak ve doğumda hastane ziyaretine gelenler için hediyelik yaptıracağım güvenilir olan, sizin yaptırdığınız site veya sayfalar nelerdir? Yaptıranlar örnek olması için fotoğraf paylaşabilir mi?
beyzacmvrc Ebrulicee hastane için sadece çikolata yaptırırım heralde ya zaten çok kişi gelmicek de Aklımda kendim yapabilecegim bikac bişey vardı hediyelik için ama o fikri de mevludune mi saklasam diye düşünüyorum çikolata yeter bence hastaneye 🙄 sezeryan olsa yatacagimiz 1-2 gün bişey Oda susletmekde çok boş geliyoe bir kapı süsü bir isimli çikolatalardsn benim için yeterli 😌
Ebrulicee Anne0909 çikolata yaptıracağım ama mevlidine veya hastaneye de bir şeyler yaptırmak istiyorum birkaç şey beğendim ama çok kararsız kaldım
Ebrulicee beyzacmvrc maalesef bizim çevreden ziyaretimize gelen akrabalarımız çok olur. Odayı ekstra süslemek için ücret ödemeyeceğim doğum paketine dahil süsleme. Ben hoşluk olsun anı kalsın diye düşünüyorum ama karar veremiyorum nasıl bir şey yaptıracağıma