Merhabalar annelerim
Anannem 90 yasında suan yogun bakımda doktor durumu kritik demiş. Ama geçen gün hasta acı çekiyor sizden imza almam lazım masaj yapmam için diye annemden imza almışlar. Bu neyin imzası hemşire bir arkadaşımız var ona sorduk masaj için imza almazlar dedi.
Bacağının bir tarafi soğuk bir tarafi sicakmis bunu. İçin de birsey demiyorlarmis