Zehramec Kızlar şimdi doktordan çıktım 25 haftalık olduk bugün bebeğimin gramı 790 gram çıktı sizlerde durum nedir sizce normal midir ?
Minis122 Zehramec 20 haftalik olmusuz nornalde 18+6 haftalik ondeymis 370 gr dedi kilomuza 1 hafta onden gidiyoruz
ilzannliy Gizzgzz ya neye göre kime göre belki minyon olacak bebek 🥺 Zehramec 26+6da 943gram dedi doktorumuz. Benim haftamda 1200gram olan varmış bazı yorumları okuyorumda o da fazla değil mi ona bakılırsa. Bence kiloyu dert etmeyelim gelişimine bakalım. 🙃
Zehramec Gizzgzz öyle mi doktora sordum normal dedi ama birkaç kişi de bana zayıf kalmış dedi ama bu yüzden sormak istedim
Gizzgzz Zehramec sen hiç kimseye kulak asma herkese de bebeğin kilosunu söyleme çok biliyorlarsa onlar doğurtsun sen doktordan başkasına sakın ola ki takılma maşallah çok iyi kilosu dur bakacam brnimki ofahtada kaç kiloydu :)
Zehramec ilzannliy çok kilo da iyi değilmiş tabi aklıma takılmıştı umarım sağlıklıdır hepimizin bebişler ♥️🙏
Gizzgzz ilzannliy doktora göre zayıf ve gerçekten zayıf yani ortalama altında kilosu ama yapacak bişey yok kilo aldırmaya çalışıyorum