Mlke987 Merhaba hamilelikte boğaz ağrınız için antibiyotik kullandınız mı hiç ? Benim penisiline alerjim olduğu içib içemiyorum da boğazım çok kötü 😞
Gizzgzz Mlke987 diş için kullandım aguamemtin 1000 lik kadın doğum doktoru kontrolünde kullandım tabi
Minis122 Mlke987 ben kullandim xanm10 . Haftada largopen 1000 lik yazmisti biz 500 luk olani bulabildik onu kullandim bogaz enfeksiyonundan