Iremalya2 Beş gün önce doğum yaptım 40 + 1 Sony sancı ile başlattılar doğumu fakat hiç sancı hissetmedim lütfen durumu yaşayan var mı
Fatma6868 Iremalya2 bnde sunu sancı ile doğum yaptm ben çok hisettim çok kötü oluyr o suni sancı siz nasl hisetmedinz
Nazyapiyo_ya Iremalya2 suni sancı aslında açılmayı sağlayan yapay bi sancı ve açılma ilerledikçe suni sancının ağrısını acısını hissedersin, demekki açılman olmuyor veyahut ilerlemiyor bu sebeple sancın yoktur