Happymammy
[bilinmeyen]
Yazdığıma pekala katılmayabilirsiniz. Saçmalık sınırında dolanan soruları da tenzih ediyorum. Bu soruların da hoşgörüyle daha saçmalaştığını düşünmüyorum. :) Kimisi zaten troll. Biz sakin cevaplar vermesek de olacaklar versek de. Şurda en fazla 1 yıl geçireceğimiz bir yerde hırçın tavırlara anlam veremediğimi dillendirdim. Herkes her konuda konu açabiliyor. Eğer bunun bir sınırı olsaydı belirli kelimeler atanır, sistem bu postu otomatik yayınlamazdı. Veyahut admin/moderatörler saçmalık derecelerine göre postları silerdi. Ben kavga dışında bir müdahale görmedim şu ana kadar. Demek ki bu tür durumların önü açık ve karar mercisi biz değiliz. :)
Araştırma yerinin burası olmadığını söylediniz peki bu forumun amacı ne? Fikir alışverişi değil mi? Ben farkında olmadan amacını mı aştı? Ben de size bu konuda katılmıyorum. Doktoruna soracağı gibi yaşayanlardan da ilk elden görüş almak pekala isteyebilir. Belki doktoruna soramayacağı bir soru olduğunu düşünüyordur, çekiniyordur. Doktoru anlayışlı değildir. Bilemeyiz. Doktoruna danış demek zor değil. Kendisi ya kabul eder ya da neden danışmadığını dillendirir. Vay efendim sen buraya neden bunu açtın, doktoruna danışsana diye başlayıp hakarete varan ithamlar var. Hoş mu bunlar? Kendimize yakıştırabiliyor muyuz? Hiç hak etmediğiniz bir "mantıklı" sorunuzla o harekete siz de mazur kalabilirsiniz. Bu tür gerginlik bulaşıcı gibi, biri öbürü gördükçe yapılarak büyür gider.
Kimi soru soranların tavırlarında da bunu görüyorum. Konuya soru soranları savunarak başladım evet. Bitirdiğimde tatlı konuşmanın kimseyi eksiltmeyeceğine değindim. Burda iki tarafı da kast ediyorum. Anlaşılamadı sanırım.
Soru soruyorsa her türlü cevaba hazırlıklı olmalı derken sorunun olumlu ve olumsuz hallerine mi? Katılıyorum.
İnsanların sert çıkışlarına mı hazırlıklı olmalı? Eğer ikinciyse kasıt, katılmıyorum.