Son ayıma girdim. Bende canan karatayı dinleyip şeker yüklemesi yapmadım. Ama şuan sıvı fazlalığı ve şekerim var. Yediklerime dikkat etmekteyim. Ama çok zor. Bi dilim ekmeği fazla mı yedin hemen yükseldiğini görüyorsun. En son kontrole gittiğimde benden önce ki doktora şeker yüklemesi yapmasam olmaz mı dedi. Doktor kesin ve net olarak yapmazsan gelme bizi uğraştırma dedi :)