Bebiskosuu Surprizbebek1 ay yakınımızda olan birinin ismi olmasa kesinlikle Zehra ♥️ Öyle güzel bi isim ki
denizin_annesii Ftm16 bizde kararsız kaldık ben Lena diyorum eşim mahur diyo bir oğlum var adını ben koydum renas şimdi kız olucak 🤲🏻 eşim koymak istiyorum diyor onu. Seçtiği isimde fena değil ama bilmiyorum içime pekte sinmedi
Prenses-annesj denizin_annesii mahur isminin anlamını biliyorsunuzdur umarım 😊 bu konuyu bizzat bugün iş yerinde geçirdik, bekar olan bir erkek arkadaşımın hayaliymis mahur diye erkek çocuk ismi ve anlamını merak edip baktığım da gebelev, içkili mekan, meyhane çıktı ve açıkçası pek de hoş bakmadık 😂
burcin-2202 Ftm16 Sonunda kızıma isim buldum 🫣 kararsız kalmıştım çok . MEYRA oldu kızımın adı 🫶😊 Anlamı : Parıldayan ışık, nur, aydınlık, ışık, ışıltı❤️
Pekii Ftm16 kızımın adı Ebrar Hira Ebrar: iyilik sahibi insan,iyilik ve güzellikleri üzerinde toplayan insan , Hira: paygamberimize ilk vahiy inen dağın adı 🌸❤️❤️
funnymummy Silaaa_2 kendi ismimden yürüdüm🙈güzel kokulu çiçek demek ikiside benim de içime sindi bakalım
Zerlll Selin22 maşallah canım allah bağışlasın ☺️çok zor isim koyma 😁iki oğlumda hiç zorlanmadim kız dan mi dir bilmem çok kararsız kaldım🙈