Eylemmmm zeytin_ kürtaj olmadım ama düşük yaptıktan sonra 1 kere adet gördüm, sonrakinde hamile kaldım canım
2prensesannesiiii zeytin_ kürtaj sonrası 1 regl gördüm kimyasal gebelik geçirdim kimyasal gebelikten sonra 2 regl gördüm tekrar gebe kaldım şuan 28+6 haftalığız🥰
Tuana34 2prensesannesiiii kürtajdan sonra karında şişlik vs oldu mu 20 gün önce oldum bende ama 6aylık hamile gibi geziyorum
zeytin_ Kasım ayında kürtaj oldum iki üç ay korundum doktor rahmin dinlensin dedi şuan yeni korunmadim ikinci adetimi oldum hamileyim beklerken değilmişim 🥹
Aysegul57 Merhaba, Ben kürtaj olmadım ama düşük yaptım müdahalesiz kanamayla birlikte 31 ocakta. şuan tekrar hamileyim 5. Haftasında şuan için iyi gidiyor sabırsızlıkla kalp atışlarını duymayı bekliyoruz 🥲
2prensesannesiiii Tuana34 evet kuzum oluyor dikkat et hava almasın rahmin 🙏🏻 Alırsan şişer sıcak tut kendini çok geçmiş olsun kuzum allah tekrarlatmasın🙏🏻