Herkese merhabalar ♥️
Öncelikle çok şükür sağ salim evladımı kucağıma aldım.Gerisi tüm bekleyen annelere hayırlısıyla 😍
39+0 da planlı sezaryen oldu.8 Mart Sabah 7.30 da başladı maceram o gün bütün duyguları bir arada yaşadım.
İşelermler yapıldı amilyat kıyafetlerimi giydim.Bir odaya alındım.Damar yolu açıldı.Nst bağlandı.Sonda takıldı ve beklemeye başladım.
Sonda olayına gelince kendinizi kasmadığınız sürece acımıyor.
Ve sıram geldi amilyta alındım.Amilyathanede herkes güler yüzlü benimle çok güzel ilgilendiler.Belden uyuşturdular.Doktoru dinlediğiğniz sürece herşey güzelce ilerliyor tek seferde uyuştu ayaklarım.
Amilyat esnasında midem çok bulandı hemen iğne yaptılar geçti 11.01 de bebeğim doğdu.Onu görmek herşeye değer.
Sonrası biraz acılı ama kısa sürüyor emin olun.Ben ilk kalkışda başım döndü fenalaştım.Hemen müdahale edildi.Sütüm de hemen geldi bebeğimi emzirdim.
Herşey yolunda şimdilik çok şükür kendi işlerimi kendim yapıyorum.
Sizlerde hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum.
Sorcaklarınız varsa seve seve cevaplarım.♥️🥰