Merhaba, şuan aletimin gecikmesinde 4. Gundeyim
Adetten 2 gün önce kan ve idrar testi verdim 1.2 gösterdi, idrar negatifti
Dün sabah ilk idrarla erken gebelik yaptım tek çizgi gördüm
Sizce nedir benim gibi yaşayan oldu mu, bulantı yok hafif göğüs ağrısı var dokununca hepsi bu