Acuka Yalvarırım 2 gundur gece sadece kusma ve ishal var acile gittim serum takıp gonderdı bebege baktılar bebekdede sıkıntı yok 38+5 im doğum belirtisi boyle baslayabılırmı ne yersem cıkarıyorum iştahsızlık var
Maleli Acuka Acuka merhaba , 38+4üm daha önce hiç kusma olmadı sabahtan beri sürekli kusuyorum siz bu durumdan kaç gün sonra doğum yaptınız ?