Erken gebelik testi negatif çıkıp kaset test ile hamile olduğunu öğrenen var mı arkadaşlar ?
Dün ilk idrarla productor marka erken gebelik testi yaptım. Aklımdan şüphe edecek kadar silik bir çizgi çıktı ve bu en güvenilir olduğunu düşündüğüm testtir boşu boşuna 150 lira verip eczaneden aldım. Ama bugün de adet olmayıp ve üstüne de regl belirtilerimin yok olması sebebiyle ucuz kaset test aldım spor dönüşü gözle görülür bir şekilde çizgi çıktı hem de test ıslanır ıslanmaz farkediliyordu. Böyle bir durum yaşayıp gerçekten hamile olan var mı ? Dün testin negatif çıkmış olması kafamı karıştırdı 🙄