Kızlar daha önce iki kimyasal gebelik geçirdiğim için genetik test yaptım ve iki genimde sorun çıktı bunun için coraspin ve folik asit başladı doktorum bu ay yumurtlama dönemini değerlendirmemizi istedi ve adetin gecikirse hemen gel dedi yarın randevum var Bat 10 Mart. Hem gebelik belirtileri yaşıyorum hem adetim gecikti ama evde yaptığım erken gebelik testi ve kaset test negatif çıktı bugün kan verdim yine negatif kan sulandırıcıdan kaynaklı böyle olmuş olabilir mi bilginiz var mı daha sonra pozitif çıkar mı kafam çok karıştı