Merhaba özelde takipçiyim 20 haftalık doktora detaylı ultrasonu sordum ben kendim detaylı ultorasonda bakılanlara bakıyorm radyolog ölçüm yapıp rapor yazıyor elimde rapor olsun diyorsan yaptır dedi bu kontrolümüzde beynine bagırsaklarına böbreklerine kemiklerine kalbine damarlarına filan hep baktı. devlet hastanesinde yaptırsam mı gerek var mi sizce