NobleMom AylaSuna testi bilmem ama kana göre negatif canım 🤷🏻♀️ değeri 2.3 den küçük çıkmış. Yanında küçüktür işareti var. Yani bu sıfır da olabilir bir de. Adeti gecikmiş miydi
Silaaa_2 AylaSuna kan değerleri düşük çıkmış negatif yazıyor zaten doktor ne dedi peki bu konu hakkında
hilalklkn AylaSuna adet tarihini 1 hafta falan geçtikten sonra tekrar test yapıp kan versin. Eğer varsa o zaman çıkar zaten
AylaSuna Silaaa_2 Ablam bugün gitmiş çok nadir olan bir durum demiş dediğiniz gibi negatif 🤷🏻♀️ hayırlısı olsun teşekkür ederim cevapladığınız için 😊
Dolphin16 Adet geçmediyse kan testini bi hafta sonra falan tekrar yaptırsın bence yükselme olabilir test pozitifse