Merhaba henüz yeni öğrendim gebeliğimi kan değeri takipteyim folik asit vardı evde folidoce onu kullanmaya başladım. Dvitamini de var ama birkaç aydır kullanmamıştım onu da mı başlasam? Ne zaman kullanmaya başlanıyor? doğuda küçük bir ilçedeyiz 1 ay oldu geleli. Buradaki hastanede randevu bulamıyorum özel has. Zaten yokmuş merkezde uzak ve eşimin işi sebebiyle bu hafta gidemeyeceğiz. Biraz endişelendim acaba vitaminlere başlasam mı diye. Öncesinde iki düşüğüm var korkuyorum birşey olur diye. Birde çocuğum var 6 sene önceydi neler yaptık ilk haftalarda unutmuşum çoğunu🙃