ozzlemk minikmelegim_ sonuçlarım temiz çok şükür 1 tanesi kız diğeri erkek gibi de dedi 2 kız gibi de dedi ama net cevap yok tabi kii:) 1 ay sonra tekrar gidicem kısmetse 😊
minikmelegim_ ozzlemk en azından bir tanesini öğrenmişsin :) çok şükür rabbim uzun ve sağlıklı ömürler versin 🥰
Aysegul_3838 Nesligul08 maaşallah cnm maalesef ben öğrenemedim doktor bakmadı bile 24 ünde özele gideceğim inşaallah bı post paylaşımı yaparım
ozzlemk minikmelegim_ o da muallak sanırım artık bir sonra ki kontrolümüze kaldı :) İnşallah hepimiz hayırlı güzel haberler alırız 🥰🙏
Aysegul_3838 Nesligul08 yok cnm ya 1 ay sonra dedi hem üçlü test yaparız hemde öğreniriz cinsiyeti dedi tabi devlet olunca öyle oluyor aslında belli olur 13 haftalik olduk tahmin bile yapabilirdi
Nesligul08 Aysegul_3838 aynen öyle gösterirse görür ama devlet riske atmıyor işte ben özelde öğrendim