Busra40 Canım anneler erkek bebek ismi arayışındayım. Bir türlü beğenemiyorum isim🤦 fikirlerinize ihtiyacım var😊
68selda06 Busra40 ben Kayra koyacağım inssllah çok hoşuma gidiyor Göktürk göktug Gökalp karel Karan Barlas
Mucizem33 Busra40 birsürü isim var nie begenemedin😄. Aradigin sevdiğin tarz önemli mesela ben Eski Türk isimlerini seviyorum ordan yola çıkarak kendimce buldum Göktürk koyacağım Allahın izni ile
Gln0110 Busra40 musab ismini ben de beğeniyordum ama anlamından dolayı içime sinmedi, anlamın da kişiyi etkilediğini düşünüyorum o yüzden dikkatli olmak lâzım
Bebegim23 68selda06 kayrayi bı araştır istersen Allah’ın yasakladigi isimler arasında diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam
Busra40 Mucizem33 ne biliyim şunun anlamı yok bunun şunu derken bir sürü kulp buluyorum. Daha çok eski tarz isimler seviyorum aslında ama yine de içime sinmiyor😂 nerede hata yapıyorum anlamıyorum 😅
11melike Mucizem33 😀 aynı düşüncede olan eşim de sağolsun ben Kağan koyalım dedim irteliş Kağan olacak bizim de irtelişe hala alışamadım ama gönlü olsun
Beigebaby bizim oğluşumuzun mete olacak nasipse 💞 çok hoşuma gidiyor söylenişi hem kısa. Mete harici , ege çınar atlas meriç hoşuma gidiyordu