68selda06 zynpksre belli olmuyor ki bazıları kızda gün boyu kusuyor bulantı oluyor diyo bazıları hiç bulantim yok kız doyor canım
Busraakay_26 zynpksre hiç belli olmuyor kuzum benim çok kusmam olmadı ama mide bulantısı yaşadım kızımız olacak bence bu hamilelikle alakalı
3kuzuAnnesiyim zynpksre 2 kızımdada bı ıkı kere kustum. Bunda hıc kusmadım hıc mıdem bulanmadı. Her istediğimide yıyıp ıçıom. Bu da kız. Bunyeye baglı benım hamilelıklerım da bulantı ve kusma olmaz mesela
Pemberuya zynpksre ben 1.5 ay boyunca sabahtan akşama kadar kustum oğlum oluyor ama dr şey demişti regl zamanı çok kusma şiddetli karın ağrın var mıydı ki bende âlâsı vardı 😂 o etkiliyor imiş sanırım
zynpksre 68selda06 bende de hiç olmadı olmayınca erkek deniliyp😂 çevremde de kızı olan var aynı şekilde bilemedim🤩
zynpksre bende de hiç olmadı olmayınca erkek deniliyp😂 çevremde de kızı olan var aynı şekilde bilemedim🤩 Busraakay_26
Pemberuya zynpksre hatta internette çok fazla kusmak beta kız çocuklarında daha yüksek oluyor o etkiliyor yazıyordu ama bünye meselesi bence tamamen