16 ya bugün giriş yaptık hayırlısıyla şimdiye kadar bulantı kusma yok çok şükür olmadı bundan sonra olmaz artık herhalde. İki haftadır yalnızca bel ağrısı oluyor yatarken uygun açıyı bulmaya çalışıyorum devamlı ara ara baş ağrısı benim bu ikisi dışında bir şikayetim yok allaha şükürler olsun ama baş ağrısı cidden çileli okuyor geldiği zaman. Yeni gittik görüş gününe maşallah yolunda gidiyor🧿rabbim koklamayı da nasip etsin hepimize🙏🏼😊 bir ay sonra detaylı var inşallah sağlıkla şu detaylıyıda geçiririz rabbime emanet olsunlar🙏🏼