Merhabalar . Aranızda fetal dna yaptırıp sonrasında amniyosentez yaptıran var mı ? Veya Fetal dna sonucu yanlış çıkan ? Bu sitede ⅔ yıl öncesine ait bir postta fetal dna yanlış çıktığını söyleyen birine denk geldim ve tedirgin oldum . Nihayetinde doktorlar riskli bir durumda ya fetal dna ya amniyosentez dıyor . Ben fetal dna tercih etmiştim ama dün o postu okuyunca çok korktum . Sizlerin tecrübeleri var mı bu konuda