Selam kızlar 14 haftalık gebeyim gebeliğim başından beri akıntım çok çoğaldı aynı durumu yaşayan varmı neden oluyor anlamış değilim bide aksi gibi kontrol günlerinde hep yok oluyor akıntı doktor da şuan yoksa bişey yazamam diyor ilaç vs gibi
yada normal akıntı olması diyor ama özellikle bu aralar çok olmaya başladı aynı durumu yaşayan varmı