Ftm124 Kızlar bebiş 32 de 2.100 gramdı zayıflamam mümkün öü çok kilo aldım vermek istiyorum ya da artık almamak istiyorum.. siz dedurumlar nasıl lütfen 35. Haftadayım 2 kilo aldım durumundakiler yazmasın moralim bozuluyo😅😅
yagmur50 Ftm124 ben hiç yazmayayım bari moraliniz bozulmasın 🤭 sağlıkla gelsin bebiş verirsiniz hemen inşallah doğumdan sonra 🙏🏻
Ftm124 yagizegemom ya kıyamam 🥲🥲 ya yok 35 teyim 2 kilo aldım yazınca sinirlerim bozuluyo bebe zaten 3 kilo🥹😅
Busraakay_26 Summerwine allahım böyle insanlar görmek istiyorum 🥹 28 haftalık 20 kilo aldık heralde doğuma kadar rahat 30 alırım diyorum bu sayfaya baktığım da yok 3 kilo aldım yok ben 7 kilo aldım hayır arkadaş nasıl becerdiniz 😅
Nurr_22_22 Ftm124 82 ile hamile kaldım 99.5 la doğuma gittim 11 kilo vermiştim ama, emzirme döneminde aldım galiba😁😁
Summerwine Busraakay_26 ay bende anlamıyorum.30dan sonra hiç tutamadım zaten.Bir de kilolu hamile kaldım hiç gormedigim kiloları gördüm ama olsun ya dogurayim da bir veririm diyorum🤣siz de takmayın kafanıza sağlıkla gelsinde verirsiniz 🥰
Ftm124 Busraakay_26 geçen biri 3 kilo aldım çünkü sağlıklı besleniyorum diyo lan senin hiç mi suyun yok bebek yok😝😝 yapın almıyor yoksa bizfe dünyayı yemiyoruz yani
Asya2838 Busraakay_26 27 haftalik 8 kili aldim bende inşallah veririz bebeğimiz sağlıklı olsunda sorun deyil takmayın kilo dediğin nedir ki alinirda verilirde
Ftm124 Dilaraka ben 2 gündür dikkat ediyorum 300 gram verdim çok tehlikeli haftalar o yüzden bu ay çok almazsak güzel bitirmiş oluruz
Dilaraka Ftm124 ya evet ama inan o kadar hızlı kilo alınıyorki 2 gün misafirim vardı tatlıyı kaçırdım 1 kilo olarak gözüktü tartıda nasıl oldu anlamadım
Summerwine Aysegul_3838 o haftalarda almıştım bende.Cunku hamileliğin başından beri ne kusma ne tiksinme ne bulantım oldu.Dolayisiyla iştahım hep açıktı