Sedaaaa Arkadaşlar Kasım’ın 13 Akkah nasip ederse sezaryen Doğum ile oğlumu kucağıma alicam sizlere sormak istediğim soru sezaryen dan sonra gazın daha rahat çıkması icin kimyon kullan diyorlar kimyonlun gerçekten bir faydası var mi varsa da nasıl kullanacağımla ilgili bilgi veririrseniz çok sevinirim herhalde gaz çıkmayınca hastaneden çıkartmıyor Muş doktor bilgisi olan yazarsa çık sevinirim ☺️
Melhaercan Sedaaaa gazını rahat çıkarmak istiyorsan hakiki zeytin yağına limon sıkıp iç çok rahat gaz cikartiyor
Ayferfeneer Sedaaaa tavsiye yanında gazınızı çıkartırken utanmicaniz biri olsun ziyarete gelenler bile gelmesin gitsin istiyorsunuz bazen 😀 kayinvalidem bende kalayım demisti asla kabul etmedim sırf bu yüzden yani 🙈
Sedaaaa semadem iste kimyonu nasıl kullnacaz bu hangi kimyon bir baharat olanı var bir de tohum şeklinde olanı var
AyseEmre Sedaaaa Sedaaaa canım o dedigin kimyon olayını bana bi yakınımda soyledi anlattı ılık suyun içine normal baharat halinde olan kimyondan bir kaşık koyup onu içecekmisiz. Dogumdan sonra gaz yapan yiyeceklerede kattıgımız zaman bebişimize gaz yapmıyormus
Sedaaaa Ayferfeneer kesinlikle haklısınız en önemlisi utanmayacagimiz birisi olması lazım Bende çok fazla kişi bulundurmak istemiyorum yanımda
Ayferfeneer Sedaaaa doktor nasilsindan önce gaz çıkarttın mi diye soruyo ben ekstra bişey yapmamıştım mucizevi bişey olduğunu da düşünmüyorum açıkçası kimyonun. Vücut atiyo o gazi ciddi gazi oluyo çünkü insanın
Sedaaaa Ayferfeneer sezaryen olduğu icin mi bu gaz oluyor herkes böyle söylüyor etrafım da onu anlamdim