Hanimlarrr 31+5 günlük hamileym zaten 24 haftaya kadar istifra ettim prilam la duruyordum fakat bu hafta yine mide bulantısı geldi sabah kahvaltı yapıyorum midem bulanıyor kusuyorum, akşamları çok çabuk doyuyorum tam çocuğum beslenicek istifra ediyorum diye üzülüyorum 😥bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım bilmiyorum