Melike1234- Happycatt 30 haftalikken gitmiştik 30+3 de 1650 gr 41 cm di haftasiyla uyumlu ilerliyor demisti
Happycatt anneoluyorm_ biz en son geçen ay gittik 830 gramdık çarşamba gidecez bakalım ne kadar olduk ☺️
dietitianmom 28.haftamda gitmiştim şimdi 30 oldum, en son 1600dü ama benim bebiş biraz iri bu yüzden kıyaslamanın doğru olduğunu düşünmüyorum 🤭
Tubag1 dietitianmom benimde bebeğim iriymş şeker tahlilim temiz çıktı ama amniyon sıvısı biraz fazla dedi sizde de var mı öyle bir durum ?
selinsmother dietitianmom benimde 28 de 1600 dü ☺️ 30 da gittim 2 kg olmuştu bakalım sizin bebiş kaç olmuşş
Ozlemduman Happycatt 35+6 haftalık olduk şu an 35+3te gitmiştim 2750 gram 46 cm demişti doktor bi daha ki kontrol haftaya salı günü bakalım ne kadar olmuş 15 gun sonra da sezaryen tarihimiz verildi zaten 28 martta doğum var inşAllah
Masal12345 Ozlemduman ilk doğum mu benim 39 giricem hala çatı muayenesi yapılmadi bebek ters sezeryan tarihide yok
yarendogann Ozlemduman Merhaba haftamız ve günümüz aynı doktor mu sezaryen dedi siz mi öyle istediniz ben normal doğum düşünüyorum bebekte dönmüş uygun pozisyonda şu an net bir tarihimiz yok ondan merak ettim♥️
Meliseren Benimde 38+3 bugün geçen gittim 37+6 da 3 kg demişti bakalım çarşamba gittiğimde nasıl olacak 💙
Evraa Meliseren 38+3.haftadayız, sizinle aynıyız 🥰 37+6 da doktor 3 kilo dedi. 38+6 da tekrar gideceğim. Kilosu normalmiş bizimkinin.
AhuMtl 34 de gittik tam 2500 dü .34+4 uz şuanda 38 de doğum yapacağım Allah in izniyle bı akslilik olmaz ise
denizaktas Happycatt 35 hafta da 2800 kilosu 38 de sezeryan olucam tahmini 3000 kilo doğar dedi doktor 🥰
seyma_nur34 1Gozde1Yusuf- maşallah sağlıkla gelsin bebiş🌸 neler yiyorsunuz yani özellikle yediğiniz bişey var mı bebeğe kilo aldıracak
Mommy48 goncacan Dün vardı kontrolümüz 24+3 haftalık 622 gr kilosu bir hafta geriden geliyor dedi sağlık konusunda bir sıkıntı yokmuş minyon bir bebek olucak dedi doktorumuz inşallah farklı bir durum yoktur biraz endişelendim 😥