Rainn Ya kızlar 26+1 haftalığım bugün kontrolüm vardı ne sağlık ocağında aşı oldum ne de doktorum şeker yüklemesiyle ilgili birşey dedi e bende unuttum sormayı. Kansızlığım varmı yok mu diye kan verdim 4 hafta sonra tekrar gidicem acaba kan testi sonucuna göremi oluyo şeker yüklemesi kafam karıştı 🤔
SerpilG Rainn 24 haftalıkken dr um 20 gün sonra gel gelmeden gizli şekerinede baktır dedi. Şuan 25 haftalığım yaptırdım ben. Sağlıkocağıda istemişti çünkü 2. Doz tetanoz aşısına gelirken yaptır gel diye.
Asafeymeninannesi 23 haftaligim geçen gittim doktora şeker yüklemesi için test istedi. Her şekilde kan alınır ama önemli olan o kanda neye bakıldığıdır. Doktorunuzda tekrardan iletişime gecmeniz sağlığınız açısından daha iyi olacaktır