Kızlar erken doğum riski mevcut 34te 4doz ciğer geliştirici vuruldum bebek o zaman 2100 grdı. Şu an 36ya yeni girdim. Aşırı sancım ve ağrım var ama düzensiz. Belimden kasıklarıma ve karnıma vuran bir sancı. Bebek aşırı toplanıyor kasılıyor. Ama ne nişan var ne su. Dünden beri akıntım çoğaldı sadece. Nasıl olacak, doğum yaklaşmış mı? Tecrübeli anneler yazın lütfen 🥺