ikicicek senı anlıyorum benımde adetım 9 gun gecıkmesıne ragmen yaptıgım tahlılde beta 19.88 cıkmıstı burda post acınca herkes kimyasal gebelık dıs gebelıkten soz etmıstı. Suan 9+1 haftalıgım gec döllenmeymıs. Betan guzel artıyor cok merak edıyorsan 5 haftalıkken gıdebilirsin ultrasyonda gozukmese de vajınalde gorunur dıye dusunuyorum kalp atısı ıcın yıne gıdersın bebegıne guven insallah hayırlısıyla once kese sonra kalp atısını duyarcaksın 🥰