Hilalibrhm Hanımlar merhaba dün gece kasıklarımda regl olacakmışım gibi şiddetli ağrıyla uyandım aynı zamanda belim de çok ağrıyordu 33+4 haftalığız. Yarım saat falan sürdü sizce nedendir doktora gitmelimiyim
Hlilal Hilalibrhm merhaba canım benim de aynı şekilde suan 35+4 ama 33 hafta da öyleydi sanırım normal arada bir bacak ve bel agırısı ile birlikte oluyor
pembiktavsan Hilalibrhm canım sürekli olarak düzenli bir şekilde ağrıyıp şiddetleniyorsa o zaman gitmek gerekiyor onun harici yalancı sancıdır. Bende de zaman zaman ağrıyor ama bi süre sonra geçiyor bebiş de giderek büyüdüğü için ağrı yapıyor ☺️
Binnur-cam Hilalibrhm ay canım benimde oluyo ama öyle şiddetli değil sanırım normal uşaklar büyüyo baskı yapıyo magnezyum 1 kullanıyodum doktor 2ye cıkardı rahatladım biraz geceleri çok fena oluyodum
alparslansmother Benimde oyle oluyor adet agrisi gibi 25+6 magnezyum verdi ama bilmiyorum erken dogurcakmisim gibi bi hissim var icimde
Hilalibrhm alparslansmother bende kullanıyorum magnezyum ama bilemedim baya şiddetliydi benim ağrılarım gece uykumdan uyandım inşallah vakitlerinde gelsinler ☺️
Hilalibrhm pembiktavsan düzenli değil ara ara olup geçiyor dediğiniz gibi yalancı sancıda olabilir çok teşekkürler ☺️
Hilalibrhm Binnur-cam yaa evet büyüdükleri içinde olabilir benim doktorum kramp vs olursa içersin magnezyum dedi hergün almayı bıraktım artık sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Binnur-cam Hilalibrhm canım sen ozaman sade maden suyu iç istersen ondada magnezyum var ya rahatlarsın ben 2 tane içmeden önce maden suyu içiyodum oda iyi geliyodu .. Bende 34+6 oldumm çok şükür bugünümüze aminnn sağlıkla gelsin yavrular 🤲🤲