Bebebebe dün gece postunuzu okuduğumdan beri durumunuzu takip ediyorum çok şükür sıkıntı yokmuş , sizin adınıza sevindim 😊💕 o kadar bilinçaltına işlemiş ki sizin durumunuz , dün gece korkudan değişik rüyalar gördüm , erken doğum yapıyorum felan , gözüme uyku girmedi , bende 17 haftalığım , önceki hamileliğimde tam bu haftada bebeğimi kaybetmiştim , onun korkusumuydu bilemiyorum , Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🌸