Gumus25 18+1 benimde sık sık kasıkta ağrım oluyor bazen aniden kramp giriyor tamamen sağ bacağıma yayılıyor ağrı yürüyemiyorum olduğum yerde kalıyorum bu hafta gidicem kontrole bende doktorum her sorduğumda kanama olmadığı sürece ağrılar normal rahim genişliyor bebek büyüyor demişti o yüzden gitmedim hiç kontrolü bekledim