Bebiskosuu haklısınız ancak ilk annelik olunca tecrübesizlikten herkes her söylenilene kulak veriyor. Burada annemizin suçu yok ki.. sonuçta ilk defa annelik serüvenine adım atmış. Söylenenlerden etkilenmesi çok normal. Ki bu süreçte insan fıtrat gereği nedense olumsuzu düşünmeye daha yatkın oluyor..
ama doğrusu tabii ki çok fazla orayı düşünüp takıntı yapmamak.. sonuçta sağlıklı artan bir beta var, herhangi bir ağrı, kanama da yok. Artık gerisi sabırla beklemek🐣💞