Kerimesayn Kızlar diş teli tedavim biteli 2 yıl oldu ama dişimin arkasında ince sabitlemek için retainer adında ince bi tel takıldı normal doğum istiyprum fakat oldu da sezeryan oldu bu bi sorun teşkil eder mi ?
yagmur50 Kerimesayn bende de var retainer hiçte sorun olacağı aklıma gelmedi🤔 bence olmaz çünkü ömür boyu çıkmayacak bendeki doktorum öyle demişti
Kerimesayn yagmur50 doğum sonrası tekrar takılabiliupr Muş ama doktoruma danıştım sabah sorun olmaz dedi