4 ay oldu doğum yapalı 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum sonraki ay yine adet oldum ama bu ay olmadım bi hafta geçikti böyle ilk başta adet olup sonra düzensiz olan gelmeyen varmı arkadaşlar ya durup furup ağlıyorum daha bebeğim 4 aylık korunuyorduk eşimle de ama bilmiyorum ya inşallah hamile değilimdir akşam eşim test alıp gelicek ama belki benimgibi olan vardır biraz içimi rahatlatmaya çalışıyorum