Aysnr_2 Adet gecikmesi ve gebelik belirtileri yaşadıktan sonra test yaptım testim negatifi gösteriyor ama gebelik belirtilerini hala yaşıyorum testte bi sorun olabilir mi ?
DnzTnr Aysnr_2 adet belirtisi de olabilir yaşadıklarıniz hamilelikle çok benziyor çünkü. Ama bazı testlerin de yanlış olabildiğini gördüm bı test daha alıp deneyebilirsiniz yada kan verin garanti sonuç olur.
Hzlhakko Aysnr_2 hangi testi aldıgına bağlı en iyi predictor markası. Bazen gecikmelerde cok uzun oluyor 6 gün gecikmiştim hamile değildim. 3 gün gecikti hamileydim