Merhaba annelerim, bir sorum olcakti, 18+0 haftalik hamileyim, ve bir kac gundur sabahlari erken saate kizim icerde hareket edip boyle hafif dekme atislarini hissediyorum, dun de emin olmak icin, sabah 8 de karnim elimdeyken hissettim , kocama dedim elini koy bi bak diye , bir kac dakika sonra kucuk kucuk dekmeleri oda hissetti, nedense o saatlerde aciktigim siralar dekmeler vuruluyor , 18 haftalik iken hissedilmesi mumkun mu? Bir de aciktigi icin mi sizce o saate dekmeler atiyor 😊