ayseaktan_00 benim eltimde hiç ilaç içmek istemedi hamileliğinde demir eksikliği için sizin gibi bir şeyler bir şeyler karıştırıp içti hep et tüketmeye çalıştı Çok sık ama doğumda acilen Kan nakli yaptılar ona neredeyse kız ölümden dönüyordu doğumun nasıl olacağını bilemezsiniz çok kan kaybı yaşama ihtimalimiz de oluyor doğumda çok kan kaybettiriyor. Demir çok önemli ben kullanmama rağmen kanım hala sınırda Allah’tan düşük çok düşük değil O yüzden şurup olarak olsa tüketmeye çalışın. 6. Aydan sonra birden demir depoları boşalıyor hızla ne yerseniz yiyin🤷🏼♀️ve akdeniz aneminiz var doktorunuz öylemi dedi size ben olsam sorgulardım o doktoru 🤦🏼♀️🤦🏼♀️