diyetisyen-anne13 Kızlar 8 haftalık hamileyim. Bu erken haftalarda siz tüylerinizi hangi yöntemle aldınız ? En doğru yöntem nedir acaba ?
ilzannliy diyetisyen-anne13 27 haftalığız, hamilelik öncesinden beri evde kendim ağda yapıyorum canım her hangi bir sorun yaşamadım.
Merve1616 Ben tüy dökücü krem kullanıyorum sanırım doğuma kadar o şekilde kullanacağım çünkü ağda cildime alerji yapıyor
Busrata33 Merve1616 tüy dökücülerin gebelikte kullanımı yasak bunada dikkat etmelisiniz.İçerisinde çok fazla kimyasal var aynı şekilde emzirirkende kullanmamalısınız
annesinin_kelebekleri Hamilelikte her hangi bir tüy dökücü zararlı diye biliyorum en sağlıklı jilet şimdilik
ilzannliy Kahyaasena 27+5 haftalığım karnım da var ama daha dün yaptım. Normalde üstten alta doğru giderdim göbek olduğu için alttan üste doğru aldım daha rahat ve kolay oldu canım. Çatala oturur gibi bacaklarını açarak otur karşına ayna koy ama sırtını muhakkak yasla bi yere 😁 eşim yardım edeyim felan dedi yok yaparım dedim yapamazsan kuaföre göndereyim dedi ama orada da çekinirim😵 Geriye 2 ay kaldı zaten 2 kere ağda demek eğer kolum erişemeyecek gibi olursa gözümü kapatıp kuaföre gideceğim 🤭
annesinin_kelebekleri Kahyaasena 😃😃haklısınız, bana eşim yardımcı oldu hep sagolsun, kendimde görmeden yaptım bir kaç kere 😆bazıları aynaya bakıp yapiyolar
Kahyaasena annesinin_kelebekleri eşim asla yapmaz😂😂😂 söylüyorum da diyor ben yapamam çocuk çıkıverir birden bide diyo dalga geçiyor kuaför e götürmüş du utandim geri çıktım 😂
SevgiKNGR annesinin_kelebekleri eşe yaptırılırmaz yaa mide bulandırıcı bilemedim biz bile değişik oluyoruz yaparken değil ki eşime yaptıracağım ay söz konusu bile olamaz🤐
annesinin_kelebekleri Kahyaasena 🤣🤣🤣sabah sabah güldürdünüz beni sagolun , ağda bile eşim yapıyor bana, utanıyorum kuaföre gitmeye
annesinin_kelebekleri SevgiKNGR neden eşe yaptıramazmiş gayette güzel yapıyor affedersin sevişirken güzel dimi, demek ki eşinizle çok yakın değilsiniz ne bilim, binlerce kadın var eşleri yardımcı oluyor ayrıca mide bulandırıcı ne var bunda
SevgiKNGR annesinin_kelebekleri yakınlıkla ne alakası var kıllarımı aldıracağım en son kişi sadece , eşim diye her pisliğimi görmemeli. Bunu yapmak için güzellik salonları kuaförler lazerciler vs vs milyon tane çare varken