2prrens-annesi Gebeliğim,20+3 haftamizdayız,ama halen hareketlerini hissetmiyorum,normal mi ? Sizler kaçıncı haftadasınız ? Kaçıncı haftanızda hissettiniz ?? 🫤
91mer 2prrens-annesi no 2prrens-annesi dr Eğer ki katın bölgesi yağlı ise 2 gebelikler 23 hafta bulur diyor hissetmek
Emmu 2prrens-annesi normal camım benimde 2 gebelikti bende 24 te net hissettim şuan da ara ara hissediyorum cinsiyeti me
Cansudinc 2prrens-annesi Normal tabii . Ben 19. Haftada hissetmiştim ama hissettiğim şeyin bebek hareketi olduğuna emin değildim çok azdı ve bikaçgünde birdi
grego05 2prrens-annesi normal belki plesanta öndedir. Ben 18-19da hissettim. Ama arkadaşım 22 gibi hissetti
2prrens-annesi Cansudinc Bende hic emin olamiyorum. Etim mi segriyor yoksa hareketlerini mi hissetmeye basliyorum anlam veremedim.