@MavilikH sonda için herkes uyuşturulduktan sonra taktır vs yazıyor ama bende öyle istediğimde hiç hissetmiceksin bile demişti hemşire güzelce öksür demişti ve gerçektende takıldıktan sonra anlamıyorsunuz bile acısını vs normalde çok nazlı pimpirikli biriyimdir bilemiyorum belki takan kişiden kaynaklıda olabilir ☺️