Derosasnne benımde canım cekıyor canım hamılelıgım boyunca da haftada 1 içtim diyebilirim, bir zararı olmaz ınsallah korkma, günde 1 kahve bile müsade ediyorlar, sigara içenler bile var hamıleyken ya. Tabi her dakika sağlıklı beslensek iyi ama içince de bişey olmaz ya korkmayalım