Yani bence pozitif. 39+5′te kavuştuk.
Ilk bebegim 38+3′te doğduğu için 37′den itibaren beklemeye basladim artik anksiyetik olmustum her an geliyo mu diye. Iki kere evde duzensiz ama saglam agrilar cektim duzene girsin doktora giderim dedigim an iki seferde de kesildi agri. Neyse o aralarda biraz acilmam olmus baktirmadim ne kadar diye. 39+5′te kasilmalarimin duzenli oldugunu farkettim ama asla agrim yoktu. Sadece 4 dakikada bi kasiliyordum. Esim cok az aralik bence gidelim en kotu geri geliriz demese evde bir suru is yapacaktim. Neyse geldik ve 5 cm acilmam varmis hemen yatis verdiler agrim az oldugu icin suni sanci aldim azicik inletiyor dogal sanciya gore kabul ama bi sekilde o aci yasanacak ki ballar dunyaya gelebilsin. Aksam 6da hastaneye yatis yaptim 9.45te bebisim dogmustu. Biraz şişko oldugundan yirtilmam oldu ancak bu da gecer ya hu diyoruz. 4 kilo 80 gr kendileri 🙈 kurtulmayi bekleyen herkesi rabbim bir avazda kurtarsin. Boyleli bi aniydi, teşekkürler 😅