cicek52 Melo-fndkc benim kızımın adı da Hüma. Sadece Hüma yazsaydın onu oylardim. Erva ismini sevemiyorum bir türlü 🤭
Melo-fndkc cicek52 hüma ismini çok seviyorum ben de zaten babası özellikle hümayı çok istiyor. Etrafımdaki herkes şimdiden hüma diye konuşuyor kızımla. Kızınızın huyu nasıl peki? İsimlere illa bir çekim oluyor ☺️
Melo-fndkc cicek52 oy Allah bağışlasın yavrunu 🥰 biz de değiştirmeyeceğiz gibi duruyor. Hüma ismine çok alıştık herkes de çok sevdi