Poyrazgenc benim 26. Haftadan beri fazla. Polihidramnios teşhisim var. Şekerim çıkmadı ve su fazlalığının sebebi bulunamadı. 39. Haftaya girdim ve sabah sezaryen doğıumum var. Erken Doğum tehlikesiyle 3 aydır yatıyorum çünkü su fazla olunca kese yırtılması, kordon sarkması, plesantanın yerinden ayrılması gibi riskler var. 3 aydır karnım taş gibi ve adım atamıyorum ayakta duramıyorum. Oturmak bile işkence. Yatarak bu günlere geldim şükürler olsun.Ben çok sıkıntı çektim ama suyu her fazla olan benim gibi değil. Benim suyum hiç azalmadı hep arttı. Size de şifalar dilerim.