xbebegimx 5.haftada ogrendigim icin gebeligi bu haftada basladim ama 3 ay oncesinden kullanilmasi gerekiyormus acikcasi planli gebelikde degildi 4.haftada cok onemli diyorlar korkuyorum benim gbi gec baslayan var mi bir sorun yasadiniz mi😥
-Beyzanurr xbebegimx ne alakası var canım bende hamileliğimi 5+1 de öğrendim folik asite o zaman başladım doktorum ilk muayenede vermişti 14 haftaya kadar kullandım şimdi balık yağına geçiş yaptım boş yere kendinizi böyle şeylerle korkutmayın ☺️
Elis90 xbebegimx hiç kullanmayanlar var . Mesela gebelikte üstüne görme denen bişey var.bazen insanlar 3 4 aylık olana gebe olduklarını bile anlamıyorlar. Hiç birşey olmuyor çok şükür. Kendini strese sokma🌸
Temsi_esma xbebegimx Ben aylarca folik asit kullandım sonra gebe kalamıyorum diye Folik asiti bıraktım uzun zaman içmedim sonra 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim 12 haftaya kadar kullandım sonra D vitaminle falan başladım onlarla devam ediyorum bizim ülkemizdeki yeşil yapraklı sebzeler çok çeşitli onların içinde zaten folik asit var o yüzden genellikle çocuklarımızda problem çıkmıyor Allah’a şükürler olsun içini ferah tut Bir şey olmaz
Dolphin16 xbebegimx ben ilk hamileliğimde hiç bilmiyorum folik asidi zaten süpriz hamile kalmıştım sonrasında başladım vitaminlere bi sorun olmuyor cnm . Vitaminler destek veriyor bebek asıl önemli vitamini senin yediğin içtiğinden alıyor 👍
Dolphin16 xbebegimx endişelenme canım bundan sonra zaten doktorlar kontrolü altındasın o gerekeni söyler sana 👍
Melo-fndkc xbebegimx ben de hamileliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı ve doktor kontrolü bir de istediğim marka folik asitin gelmesini beklerken 7 haftalık oldum. 8. Haftamda kusma ve bulantılarım başladı asla ağzıma sokamadım şu an 23 haftalık bebeğim. Gelişimi her şeyi o kadar yolundaki maşaAllah. Eskiden folik asit mi varmış 😅 beni kızım her türlü kimyasaldan ve kötü gıdadan uzak tuttu.
xbebegimx benaslindayohum bence vermiycekse siz bi hatirlatin ama genelde soruyolardi folik asit kullaniyo musun diye